Laatste actie: “Vrienden van Gambia Live”

1 april 2024 - Hoogeveen, Nederland

Als de laatste actie om geld in te zamelen voor het bouwfonds, waarmee we in Gambia een kliniek gaan knappen, hebben we een benefiet concert gehouden. Daaraan hebben een aantal fantastische muzikanten meegewerkt.

Muziekavond Vrienden van Gambia Live 2024

Raymond Bruinsma, Lise Giethoorn, Fleur van ‘t Hart en Myrna Boertien waren de muzikanten en Aliena van Dalen de zangeres.

IMG_0988

We hebben een fantastische muzikale avond beleefd met veel bezoekers en prachtige muziek. Deze avond was het laatste zetje om het bouwfonds compleet te maken. Hiermee gaan we tussen 26 april en 10 mei een kliniek helpen opknappen in Jambanjelly, Gambia.

We vertrekken met 15 personen om te gaan verven, deuren te vervangen, plafond repareren, gaten in de vloer te verhelpen, toiletten te vervangen en vast nog veel meer. Gelukkig worden we geholpen door een aantal Gambiaanse bouwvakkers en de plaatselijke dorpscommissie.

DSC04273

In deze blog gaan we onze belevenissen met jullie delen. De foto’s die bij dit verhaal zijn geplaatst, geeft een sfeerimpressie van de muzikale avond “vrienden van de Gambia live”.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl