Uitzwaaidienst

21 april 2024 - Hoogeveen, Nederland

Deze zondagmorgen hebben we onze uitzwaaiddienst. De gemeente zwaait ons als het ware uit. Hierbij krijgen we de zegen mee voor ons project in Gambia.

Heleen vertelt over het verschil tussen ontwikkelingshulp en ontwikkelingssamenwerking.

Lonneke laat met behulp van een aantal foto's zien wat we gaan opknappen in de kliniek in Gambia.

De regens en waterstroompjes tasten ook de vloer aanDe deuren zijn aangetast doordat het hard en veel regent in het regenseizoenDe kleine kamermag ook wel een likje verf en een nieuw plafond

We zijn weer onder de indruk van de bouwvalligheid van de kliniek. Goed om er wat aan te kunnen doen!

Elk van ons vertelt wat zijn of haar drijfveer is om naar Gambia te gaan. Dat is voor iedereen verschillend. Daarbij laten we een voorwerp zien die we meenemen. Voor de één zijn dat werkhandschoenen, voor de ander een rompertje met babymutsje.

1000034206

Als laatste worden we toegezongen met de woorden "Ga met God".

Vrijdagmorgen vertrekken we!

Zinninin.

1. Mariet en Wim van de Belt Fidder:
    21 april 2024
    Samen een heel goede en veilige heenreis toegewenst, zegen over jullie verblijf en bouwwerkzaamheden daar, maar ook de heilzame contacten die jullie samen met de bevolking opbouwen. Vast een warm welkom!! Hartegroet

Jouw reactie