Op de bus

3 augustus 2022 - Kololi, Gambia

Vandaag een blog met weinig tekst, maar des te meer foto's.

DSC07383

20220802_170910

Nog meer foto's?

1. Mariette:
    3 augustus 2022
    Veel foto's is altijd goed :)
  2. Yvonne en Allard:
    3 augustus 2022
    Lekker bezig bus euh dus, mooi om mee te beleven. De bouwerij vordert best toch? Liggen jullie een beetje op schema?
    Hartelijke groeten Yvonne en Allard
  3. Jan en Herma:
    3 augustus 2022
    Zo kunnen wegoed zien hoe jullie bezig zijn : hard werken en ontspannen.
    Wat leuk de muurschilderingen..goed bezig !!!!
  4. Stef's vriendin:
    3 augustus 2022
    Leuk om te zien dat jullie ondanks de hitte ook nog willen/kunnen voetballen met de kinderen in de buurt. (Hebben jullie trouwens zelf die ballen meegenomen?)
    Die muurschilderingen zien er ook super leuk uit! Dat vrolijkt een lokaal wel meteen op. ☀️
    En wat zien die nieuwe daken er mooi uit! Nog 1 dak te gaan zo te zien... Lukt dat nog? 🤞🏻

Liefs Anne ♥️

P.s een hangmat zonder Stef erin.. dat is toch wel een gek gezicht
  5. Roeland Bottger:
    3 augustus 2022
    Hoi Maaike! Weer leuk om alles te kunnen volgen! De muurschilderingen vrolijken de boel leuk op. Slim ook. Poster e.d. Zullen er wel niet te krijgen zijn of snel vergaan. Hoe hard rijden ze met een dak vol mensen? Heb in Ghana een keer in een bus gezeten waar zoveel mensen en geiten op het dak zaten dat de bus inzakte… omdat de mensen in de bus het dak tegendruk gaven reed de chauffeur maar door… wat een cultuurverschil. Nou succes met het doorzetten van jullie goede werk! Ps. Lopen er nog goede voetbaltalenten rond? Bij Ajax zoeken we nog wat verdedigers : ) veel plezier en tot snel!
    Groetjes oom Roeland
  6. Raymond:
    3 augustus 2022
    Mooie en leuke foto's! De foto's zeggen genoeg. Zo te zien zijn de daken op één na gedaan en wordt aan de binnenkant het mooi afgewerkt. Krijgt de buitenkant ook een verfbeurt?
    Prachtig te zien hoe voetbal verbinding brengt tussen verschillende leeftijden en culturen en wat een heerlijk strand!
    En wat een lol op die bus. Heerlijk om te zien.

Veel succes vandaag!
  7. Sanne en Marthijn:
    Mooie foto’s!!!
    Met een grote glimlach bekijken wij alle foto’s. Wat een enthousiasme😃
  8. Yvonne en adrie:
    3 augustus 2022
    Gaaf z0 boven op de bus nog een stuk dak en dan eeen mooi rood dak! Geniet nog ekker van spelen met de kinderen
    Allashy heeft een mooie bloes!! Hoe was de markt verkoop.? Hebben jullie allemaal mooie Afrikaanse rokken? En bandana s? De tijd vliegt voorbij! Genieten nog maar van!,
    Liefs Adrie enYvonne
  9. Joke:
    3 augustus 2022
    Wat een leuke en mooie foto's.
    Nog 1 dak te gaan,het is allemaal erg mooie geworden.
    Fijn dat jullie ook tijd hebben om te voetballen leuk om te zien.
    En lekker aan het strand genieten, wel verdiend.
    Groetjes Stoffer en Joke.
  10. Elly:
    3 augustus 2022
    Mooie foto's leuk om naar te kijken
  11. Nelleke, Tanja en Joris:
    3 augustus 2022
    Leuk om te zien en lezen hoe het jullie vergaat in Gambia. Succes met de laatste loodjes! Dikke knuffel voor Rosan, Naomi en Lonneke.
  12. Sheriffo en Alinda:
    3 augustus 2022
    Tof hoor om allemaal te zien. Wij zijn ook even bij deze school wezen kijken toen we er 3 haar geleden waren. En straks weer afscheid nemen, jammer hoor. Veel plezier nog! Zeg nog even dag tegen onze (schoon)familie daar in Lamin Village. Groetjes
  13. Marja Leasa:
    4 augustus 2022
    Wat verzetten jullie veel werk! Zeker te zien op de foto’s.
    Petje af, hoor!! Het is hier ook erg warm en kom ik haast niet buiten, maar jullie werken zó hard om alles toch nog zo veel mogelijk klaar te krijgen.
    Als ik naar de foto’s kijk en jullie zie voetballen moet ik denken aan de allereerste groep die naar Gambia ging waar mijn dochter ook bij was. Jullie zijn zo verstandig om met schoenen aan te voetballen maar mijn dochter wilde stoer net als de kinderen daar voetballen op blote voeten.
    Dat heeft ze geweten! Zelfs maanden later nog.
    Vraag Christien maar hoe dat is afgelopen.
    Ik wens jullie nog heel veel succes met de laatste loodjes en natuurlijk nog heel veel plezier!