Ontbijt voor 75 personen

10 juli 2022 - Hoogeveen, Nederland

Als laatste actie om geld in te zamelen voor onze werkzaamheden hebben we vanmorgen een ontbijt geserveerd aan 75 personen. Deze personen hadden zich van te voren opgegeven. Per ontbijt werd er €7,50 betaald, maar dit mocht ook meer zijn, natuurlijk.
De boodschappen zijn gesponsord door Coop Grote Beer, Het Kaaskamertje en Bakkerij Mulder. Het ontbijt mochten we serveren in de Hoofdstraatkerk. We werden ondersteund door Ans en Wim. erg bedankt daarvoor!

Het was een heel gezellig en lekker ontbijtje met brood, suikerbrood, beschuit, kaas, ham, marmelade, hagelslag, koffie, thee, melk en/of een sapje. Er waren zelfs gekookte eitjes. Deze waren gekookt en kleurig verpakt door mevrouw Tiggelaar. Ook bedankt daarvoor.
We hebben meer dan € 750,- opgehaald met deze actie. Iedereen bedankt!

Daarna gingen we de kerkdienst in, waarin we ons voorstelden en werden toegezongen. We werden zelfs toegesproken door 2 Gambianen: Ebraima, de ICT-docent  en Alhagy, onze chauffeur en gids.

Nog een week en dan vertrekken we. We vinden het allemaal heel erg spannend, maar we kunnen eigenlijk ook niet meer wachten!