Uitzwaai dienst

29 juni 2014 - Hoogeveen, Nederland

Vanmorgen zijn wij tijdens de uitzwaai dienst uitgezwaait door de gemeente van de Oosterkerk. Het was heel fijn om te merken dat de gemeente zo betrokken is bij het project. We hebben echt het gevoel dat we uitgezonden worden om werk te verrichten wat door de hele kerk mogelijk is gemaakt.

Nu is het aan ons om het waar te maken, maar wij hebben er allemaal heel veel vetrouwen en zin in!

1. Jan en Herma:
    29 juni 2014
    Ja, ook wij hadden echt een gevoel van betrokkenheid. Het ga jullie goed, werk ze, maar ....geniet er ook van. Het zal niet altijd gemakkelijk zijn. Maar weet je gedragen. Wij volgen jullie.
  2. Pascal strijker:
    Hoi
    Succes in Gambia!!!

Groetjes pascal strijker
  3. Biemolt:
    29 juni 2014
    Óók wij hebben genoten van de dienst en wij hopen dát jullie genieten, opbouwen en jullie hulp deelt met de Gambianen.
    Dát het een mooie herinnering in jullie leven mag geven.
    Succes en wij zijn in gedachten bij jullie.
    Hou je taai en zet hem op.
    Liefs, fam. Biemolt
  4. Marja Leasa:
    30 juni 2014
    Wat een prachtige en emotionele dienst was het.
    Ik kon het mooie lied "Ga met God en Hij zal met je zijn", nauwelijks zingen door een brok in mijn keel.
    Neem dit lied mee naar Gambia.
    Ik blijf jullie volgen.
  5. Rien Gehrels:
    30 juni 2014
    Het was erg fijn te merken dat de wijkgemeente dit project enorm ondersteund. Deze reis zal voor jullie een blijvende herinnering worden verwacht ik. We hebben geen inspraak waar je wordt geboren maar het bepaalt wel voor een groot deel de rest van je leven.
  6. Tiny van der Wal-Lagrand:
    30 juni 2014
    Ik ga jullie zeker volgen.
    Goede reis en een gezegend en fijn verblijf, geniet ervan!
  7. Fam. Kamstra:
    30 juni 2014
    Heel erg veel succes. Heb bewondering voor jullie. Geniet van de mooie ervaring en de goede dingen die jullie daar kunnen doen!
  8. Jenny en marcello:
    1 juli 2014
    succes mellany, doe je ding daar en geniet van deze levensevaring :)
  9. Fam Lammers schuinesloot:
    5 juli 2014
    Veel succes en geniet ervan.
  10. Marjolanda Bos:
    5 juli 2014
    Gezegend verblijf daar en we zien uit naar het volgende bericht!
  11. Pascal strijker:
    6 juli 2014
    Succes met bouwen! En succes met zwemmen